Меню KDT
Меню сайта

Әдістемелік жұмыс

2022-2023 оқу жылының 1 жартыжылдығы бойынша  «Мамлют санаторлық орта мектеп - интернаты" КММ  мектеп  жанындағы интернаттың   тәрбие жұмысын талдау

2022-2023 оқу жылында мектеп жанындағы интернатта 128 адам тұрады: оның ішінде 115 ұл, 74 қыз. Оқушылар контингенті әр түрлі жастағы балалар.

Аз қамтылған, толық емес және көп балалы отбасылардан шыққан балалар. Мектеп әкімшілігі балалардың интернатта оқуы мен тұруы үшін қолайлы жағдайлар жасады: күніне бес рет тамақтану ұйымдастырылды.

2022-2023 оқу жылында білім беру мекемесінде тәрбие жұмысын ұйымдастыру мектеп жанындағы интернаттың негізгі мақсаты мен міндеттерін іске асыруға бағытталды.

Мақсаты:

-  мектеп – интернатта балалардың өмір сүруі мен табысты оқуы үшін оңтайлы жағдайлар жасау.

- оқу іс-әрекетін өзін-өзі жүзеге асыруда және өзін-өзі анықтауда белсенді өмірлік ұстанымды қалыптастыру.

Қойылған мақсатты іске асыру үшін тәрбие қызметінің мынадай міндеттері тұжырымдалды:

- баланың жас және жеке қабілеттерін ескере отырып, оның жеке тұлғасын  дамыту;

- мектеп жанындағы интернатта білім алушылардың тұруын ұйымдастыру.

- білім алушылардың білім беру үдерісін ұйымдастыру үшін оңтайлы жағдайлар жасау, ұжымшылдыққа тәрбиелеу: өзара көмек көрсету дағдылары, мектеп өмірін ұйымдастыруда бірлескен іс-қимылдарды үйрету.

Жоғарыда аталған міндеттерді шешу мектеп жанындағы интернаттың тәрбие жүйесін дамытуға ықпал етті. Оның негізінде әртүрлі бағыттар бойынша балалар мен ересектердің бірлескен шығармашылық қызметі жатыр:

-  интеллектуалды дамуы;

-  рухани-адамгершілік тәрбие;

-  азаматтық-патриоттық тәрбие;

-  еңбек тәрбиесі;

-  спорттық-сауықтыру тәрбиесі;

-  ата-аналармен жұмыс.

Интеллектуалды дамуы.

Мақсаты: әлемнің тұтас және ғылыми негізделген бейнесін қалыптастыру,

Танымдық қабілеттерін дамыту.

Интеллектің қалыптасуына сайыстық - ойын бағдарламалары, тікенек газеттер шығару, дискотекалар, тәрбиеленушілер мен оқушылардың байқаулары мен мерекелерге қатысуы сияқты іс - шаралар ықпал етті.

Өткізілген іс-шараларды талдай отырып, олар келесі тәрбиелік міндеттерді шешуге ықпал еткенін атап өтуге болады:

Адамгершілік-құқықтық бағыт

Мектеп жанындағы интернаттың осы бағытта қойған міндеті:

* тәрбиеленушілердің құқықтық білім деңгейін арттыру;

Тәрбиеші жыл бойы оқушылардың жеке басының белгілі бір адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға және көрсетуге ықпал ететін іс-шаралар өткізді.

Оқушылардың мұндай іс-шараларға қызығушылық деңгейі орташа, бұл оқушылардың адамгершілік қасиеттері мен рухани қасиеттерін қалыптастырудың жеткілікті жақсы деңгейін бағалауға мүмкіндік береді.

Толеранттылықты тәрбиелеу бойынша жұмыс осы жылға басымдықтардың бірі болып қала береді

Азаматтық – патриоттық бағыт - интернаттың тәрбие жұмысының негізгі бағыттарының бірі, оның мақсаты азаматтық-патриоттық сананы қалыптастыру, өз елі үшін мақтаныш сезімін сақтау және дамыту болып табылады.

Мақсатты жүзеге асыру үшін келесі міндеттер қойылды:

- елдің мемлекеттік мүдделерін қорғауға қабілетті  Отан патриоты - азаматтың жеке басын тәрбиелеу;

- зорлық-зомбылыққа, адамды жоюға, адам құқықтарын, оның бостандығын бұзуға, адам құрбандарына әкелетін нәрсені айыптауға теріс көзқарасты тәрбиелеу.

Үлгерімді бақылау мақсатында жыл бойы аға тәлімгерлерге пәндер бойынша бағалар жазылады, тәрбиешілер, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог балалардың сабаққа қатысуын қадағалады.

Өзін-өзі даярлау барысында оқушылар тәрбиешісінің басшылығымен үй тапсырмасын орындады, мектеп кітапханашысы оқулықтың сақталуын тексерді және күнделіктерді тексеру жұмыстары жүргізілді.

Сондай-ақ, балалармен ақыл - ой гигиенасын оқыту бойынша жұмыс жүргізілді. Оқушылар алдымен негізгі  пәндерінен тапсырмаларды орындауға үйренді, содан кейін қалған пәндерді оқуға кірісті. Интернатта өзін-өзі даярлау кезінде оқу кабинеттерінде олар психологиялық тұрғыдан  тыныш, үй жағдайын жасауға тырысты.

Өз бөлмелерін жинау, интернат пен асханада кезекшілікті ұйымдастыру еңбекқорлықты, тапсырылған іс үшін жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді.

Оқудан бос уақытында балалар спорт секцияларына, үйірмелерге қатысты.

Интернатта тұратын оқушылардың барлығы  үйірмелер мен секцияларға қатысады, бұл балалардың моральдық және физикалық денсаулығын нығайтуға, олардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.

Оқу үлгерімі мен білім сапасын талдау барысында  3 оқушы өте жақсы оқиды, үлгермейтіндер жоқ.

"Менің Қазақстаным", "Шыршаға арналған жаңа жылдық ойыншық", "Жаңа жыл ғажайыптар уақыты", Дойбы турнирі, шаңғы жарысы секілді іс-шаралар ерекше сәтті өтті.

Интернаттағы балалар мейірімді, жұмысқа қабілетті, мұқият, ізденімпаз болды.

Биыл мектеп жанындағы интернатқа 3 бала  келді. Олармен әңгіме жүргізілді.

Оқушылармен жеке жұмыс

Жеке жұмыс әр баланың даму ерекшеліктерін ескере отырып жүзеге асырылады. Жақсы көңіл- күйге  сүйену - оқушылармен жеке жұмыстағы басты қағида. Оқушыны моральдық құнды іс-әрекеттер жасау процесіне тарту оң нәтиженің күшеюіне және жағымсыз үрдістердің ауыртпалықсыз түсірмеуіне ықпал етеді. Бұл жұмыс оқушыларды ұжымдық, шығармашылық әлеуметтік пайдалы қызметке қосуды қамтиды.

Жеке жұмыстың негізгі бағыттарына мыналар жатады:

-          оқушылардың жеке ерекшеліктерін, жағдайлар мен процестің ерекшеліктерін зерттеу

даму;

       -   әр баламен тұлғааралық байланыс орнату;

      -    оқушылардың нақты және әлеуетті мүмкіндіктерін көрсету және дамыту, оқушылардың әлеуметтік құнды және жеке маңызды мүдделері мен қажеттіліктерін іске асыру үшін ұжымда жағдай жасау;

     -   оқушыларға жеке көмек көрсету;

     -   мектептің ата-аналарымен, әкімшілігімен, әлеуметтік педагогтарымен өзара іс-қимыл;

     -    әрбір оқушыны оқыту, тәрбиелеу және дамыту нәтижелерін диагностикалау, олардың жеке жетістіктерін есепке алу.

Ата-аналармен жұмыс

Оқушыларға тұрғылықты жері бойынша бару:

-  тұрып жатқан жағдайымен  танысу;

-  күн тәртібін орындау;

Оқушыларының  күн тәртібі мен мінез-құлық ережесі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып жасалды, тұрғын үй-жайларда, оқу үй-жайларында және асханада оқушылардың кезекшілік кестесі жасалды. Кезекшілер тәрбиешіге тәрбиеленушілердің өзіне-өзі қызмет көрсету жұмыстарының орындалуын, белгіленген күн тәртібінің орындалуын бақылауға көмектесті. Аптаның әр бейсенбісінде интернат бөлмелерінде жалпы тазалау жүргізіледі. Интернат белсенділері  таңдалды белсенділердің  әрбір мүшесі өзіне тиісті тапсырманы орындайды.

Барлық тәрбиеленушілер үйірмелер мен секцияларда, мектеп және қосымша білім беру пәндері бойынша үйірмелерде шығармашылық қабілеттерін дамытады. Жүлделі орындарды алады.

Жасақтың  ата-аналар чаттарында жиналыс өткізілді. Балалармен пікірталастар, жеке әңгімелер, сайыстар,  іскерлік ойын,  дәрігермен кездесу өткізілді.  Тәрбиешілер интернатта тыныш,  мейірімді жағдай жасауға тырысты. Күн тәртібі сақталды, өрескел бұзушылықтар  байқалмады.

Ұсынымдар: тәрбиешілерге тәрбиеленушілердің мінез – құлық мәдениетін арттыру, балаларда санитарлық-гигиеналық дағдыларды, азаматтық жауапкершілікті, құқықтық өзін-өзі тануды, руханият пен мәдениетті, қоғамда табысты әлеуметтену қабілетін қалыптастыру жөніндегі жұмысты жалғастыру.

 

Әдістемелік жұмыс
 
«Мамлют санаториялық мектеп-интернаты» КММ

 

Заманауи мектептегі әдістемелік жұмыс-бұл біртұтас, ғылым мен озық тәжірибенің жетістіктеріне және оқу - тәрбие процесін нақты талдауға негізделген, әр мұғалімнің біліктілігі мен кәсіби шеберлігін жан – жақты арттыруға, педагогикалық ұжымның шығармашылық әлеуетін дамытуға және арттыруға, сайып келгенде, оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған өзара байланысты шаралар, іс-шаралар мен іс-шаралар жүйесі.- тәрбие процесі, білім берудің оңтайлы деңгейіне қол жеткізу.

 

 «Мамлют санаториялық мектеп-интернаты» КММ-де бұйрық бойынша әдістемелік бірлестік (қоғамдық-гуманитарлық бағыт, жаратылыстану-ғылыми цикл, математикалық бағыт, бастауыш сыныптар, эстетикалық бағыт, қазақ тілі мен әдебиеті және тәрбиешілердің әдістемелік бірлестігі) жұмыс істейді.

 

ӘБ мүмкіндіктері:біздің мектепте нәтижелі және тиімді әдістемелік жұмыс үшін барлық жағдайлар бар

  1. Жоғары білікті мамандардың болуы.
  2. Облыс пен Республиканың басқа оқу орындарының әдістемелік бірлестігінің инновациялық қызметімен танысу мүмкіндігі.
  3. Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру үшін мектептің кітапхана қорын пайдалану.
  4. Оқу үрдісінің элементтерін компьютерлендіру.
  5. Облыстық әдістемелік орталықтарды ұйымдастыру және әдістемелік қолдау(Өрлеу, ЦМРИТО, ЦПМ).
  6. Тәжірибені басқа мұғалімдерге беру. Жұмыс тәжірибесін талқылау.
  7. Кәсіби қоғамдастықтың жұмысын жетілдіру (сайттар, форумдар, қауымдастықтар және т.б.).

 

Қорытындылар:

 

Жұмыстағы артықшылықтар: Әдістемелік бірлестіктің жұмысын талдай отырып, мұғалімдер осы оқу жылында интернет – басылымдар мен баспа басылымдарына белсенді қатысады деген қорытынды жасаймын. Бірінші жартыжылдық кезеңінде педагогтер Қазақстандық қоғамдық ресурстардың көмегімен конкурстарға, конференцияларға қатысты. Соның нәтижесінде аудандық, облыстық, республикалық және халықаралық деңгейдегі сертификаттар мен жүлделі орындар бар. Республикалық, Халықаралық конкурстарға ға өз білімдерін көрсеткен оқушылардың қатысуы да сәтті болды.

 

2022 жылдың қазан айында мектеп базасында облыстық семинар өткізіліп, мектептің 24 педагогы өз іс-тәжірибесін жалпылады.

 

Сондай-ақ, барлық әдістемелік бірлестіктерде осы жартыжылдықта сыныптан тыс іс-шаралардың көбейгенін айтап өткен жөн.

Директор школы Касмакасова Альмира Айтмагамбетовна

Президенттің жолдауы

Опрос

Статистика

  • Осы айда126
  • Осы аптада35
  • Кеше2
  • Бүгін3
  • Желіде:0